Ana Sayfa » » Windows 7 Loader Orjinalleştirme 2013

Windows 7 Loader Orjinalleştirme 2013

Yazar Dear Man on 9 Haziran 2013 Pazar | 13:36

Windows 7 Loader Orjinalleştirme 2013 (GÜNCELLENDİ)

[Win 7 Loader win7 Loader windows 7 Loader windows 7 orjinal yapma türkçe anlatım Windows 7  Loader programı videolu anlatım  windows loader windows 7 loader indir Win7 Loader indir Tamindir  Win7 Loader indir gezginler]

Windows 7 Bilgisayarınızı orjinal yapmak için fazla uğraşmanıza gerek yok. Windows loader eski sürümü artık çalışmıyor o yüzden yeni bir Windows 7 loader programı yükledim. Linkler yeni. windows 7 orjinal yapma programı indirip tek tıkla orjinalleştirebilirsiniz. 

Not:
 windows 7 Loader, sistemde değişiklik yaptığı için antivirüs programları virüs diye algılıyor olabilir ki bu çok normal, o yüzden size tavsiyem Antivirüsünüzü kapatıp Loader’ı yüklemeniz. Kesinlikle çalışıyor ben bile bu programı pc’mde kullanıyorum.

Programı 
 indir

RAR şifresi: www.teknolojiHD.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yardımınız için çok teşekkürler.

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Download ve Teknoloji Haberleri - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..