GTA San Andreas Full indir

Yazar Dear Man on 16 Ağustos 2013 Cuma | 06:05

GTA San Andreas oyunu, oyun severler için listenin birinci sırasındadır.Bu oyunu indirmek o kadar zor hale geldi ki oyunu indirenler ya dosya bozuk olduğu için, ya dosyanın bulunduğu sıkıştırılmış rar şifresinin yanlış olduğu için veya para kazanmak için hotfile sitesine attıktan sonra hotfile gibi sitelerin dosyayı kaldırmasından dolayı şikayetçiler. Ben de bu durumu göz önünde bulundurara GTA San Andreas Oyunu Full indirmeniz için dosyayı düzenleyip kendi serverıma attım. Hem hızlı hem de uğraştırıcı olmadan oyunu rahatlıkla indirebilirsiniz.

Önemli Not
1) Oyunu yüklemeden önce Kendi Bilgisayarıma Kurdum Kesinlikle Çalışıyor.
2) Oyunun nasıl kurulacağını dosyanın içinde adım adım anlatan bir not ekledim.
3) Oyunu indirmek için "indir" yazısına tıkladığınızda 5 saniye beklemek zorundasınız. Sağ kısım en üstte Reklamı Geç butonuna tıkladığınızda oyunu rahatça indirebilirsiniz.


Rar Şifresi:gezginler.us

0 yorum:

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Download ve Teknoloji Haberleri - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..