Ana Sayfa » » Google Chrome Çöküyor, Sorunu Nasıl Çözerim?

Google Chrome Çöküyor, Sorunu Nasıl Çözerim?

Yazar Dear Man on 11 Mayıs 2013 Cumartesi | 02:54


Google Chrome Çöküyor, Flash Player Çökme Sorunu yaşıyorsanız kısa ve öz anlatımla sorunu halledebilirsiniz. 
Merhaba arkadaşlar,
bu yazımızda google chrome tarayıcısını çökme sorunu ele alacağız. Geçenlerde bilgisayarıma format attım, internette gezineyim derken flash player içerikli bir videoya rastladım ama video açılmıyordu, chromu indirmeden önce tamindir sitesinden flsh player indirdim, normalde chrom kullanıcısıyım ve her zamanki gibi idip chrome yükledim. Yaptığım araştırmalara göre Google chrome indirdiğinizde, chromun kendisiyle beraber dahili bir flash player iniyor. Eğer bilgisayarınızda bir flash player mevcutsa flash içeriğini hangi flash player açacak, bu iki flash player çakıştığından dolayı çökme sorunları meydana geliyor.











Şimdi sorunu nasıl çözeceğinize gelelim:

  • Öncelikle bilgisayarınızda denetim masasından “Denetim Masası\Programlar\Programlar ve Özellikler” kısmına gelin.

  • Flash Player ile ilgili ne varsa kaldırın.(Adobe Shockwave dahil)

  • Daha sonra Google chrome uygulamasınız da kaldırın. Bütün dosyaların kaldırıldığından emin olun.

  • Şimdi herhangi bir flash programı kurmadan önce chromu indirip kurmanız gerekmektedir.

  • Böylece probleminiz çözülmüş olur.
Daha faydalı bilgileri sunmak üzere görüşürüz:)


0 yorum:

 
Ana Sayfa | Reklam Ver |İletişim
Copyright © 2013. Download ve Teknoloji Haberleri - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..